Bożonarodzeniowe Targi Fajnych Rzeczy

W przedświąteczną niedzielę wybrałam się na Targi Fajnych Rzeczy w Bielsku-Białej. Bardzo lubię tego typu wydarzenia. Kiedy tylko dowiedziałam się, że Targi będą miały miejsce w moim rodzinnym mieście na dwa dni przed Świętami, postanowiłam się tam wybrać. Jak wiadomo na targach rękodzieła i tzw. dizajnu można znaleźć niepowtarzalne rzeczy. Udałam się tam przede wszystkim w poszukiwaniu prezentów, ale... większość świątecznych upominków kupiłam już wcześniej (bo nie lubię zostawiać tego na ostatnią chwilę), więc Targi Fajnych Rzeczy były raczej pretekstem do zakupienia kilku drobnostek dla samej siebie :)

Impreza miała miejsce w siedzibie szkoły tańca Salsa-Bielsko, w sali bankietowej w jednej z kamienic na bielskiej Starówce. Wystawców było wielu. Mogliśmy przede wszystkim znaleźć tam stoiska z biżuterią, torebkami, odzieżą, artykułami dla dzieci, dodatkami do domu i... stoisko z przepięknie wyglądającymi babeczkami z The Bakery Cupcakes & Coffee.

Wszystkie stoiska były godne uwagi, naprawdę można było oglądać i kupować te cuda przez całe popołudnie! Sprezentowałam sobie uroczy wisiorek z sikorką z Jeje i przepiękny naszyjnik z brązu (Loska Art). Poza tym jeszcze zakochałam się w słodkich maskotkach-królikach z AY PEPA, w drewnianych torebkach Kolokaina, w okrągłych torebkach  Koperska, w filcowych cudach z Pracowni Kreatywności  i w papeterii Pana Bon Ton

Oby jak więcej takich wydarzeń w tym mieście!










Powyżej zdjęcia kilku moich zdobyczy z Targów Fajnych Rzeczy, a poniżej fotografie ze świątecznego kiermaszu na bielskiej Starówce.






Korzystając z okazji, chciałabym złożyć wszystkim moim Czytelnikom najserdeczniejsze życzenia spokojnych, rodzinnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz samych sukcesów w nadchodzącym roku. Oby wszystko szło po Waszej myśli i żeby powolutku spełniały się wszystkie Wasze marzenia!

Oczywiście życzę Wam również smacznego, bo na pewno w Waszych domach pachnie teraz cynamonem, piernikiem, goździkami, pomarańczami, czekoladą... Wesołych Świąt!







0 komentarze:

Prześlij komentarz